viernes, 23 de enero de 2009

AC DC - Money Talks



Tailored suits, chauffered cars /Fine hotels and big cigars /Up for grabs, up for a price /Where the red hot girls keep on dancing through the night /The claim is on you /The sights are on me /So what do you do /That's guaranteed /Hey little girl, you want it all /The furs, the diamonds, the painting on the wall /Come on, come on, love me for the money /Come on, come on, listen to the moneytalk /Come on, come on, love me for the money /Come on, come on, listen to the moneytalk /A French maid, foreign chef /A big house with king size bed /You've had enough, you ship them out /The dollar's up - down, you'd better buy the pound /The claim is on you /The sights are on me /So what do you do /That's guaranteed /Hey little girl, you broke the laws /You hustle, you deal, you steal from us all /Come on, come on, love me for the money /Come on, come on, listen to the moneytalk /Come on, come on, love me for the money /Come on, come on, listen to the moneytalk /Moneytalks, yeah, yeah /Money talks, B.S. walks /Money talks, come on, come on /Come on, come on, love me for the money /Come on, come on, listen to the moneytalk /Come on, come on, love me for the money /Come on, come on, listen to the moneytalk /Moneytalks, moneytalk, talk, talk /Hear it talk /Yeah, yeah, yeah Moneytalks.

Trajes a la medida, carros calientes /Hoteles finos y grandes cigarros /Disponibles, por un precio /Donde las chicas candentes bailan a través de La noche /Te piden a ti /Las miradas están sobre mi /Entonces qué haces /Está garantizado /Hey pequeña nena, lo quieres todo /Los abrigos, los diamantes, los cuadros en la pared /Vamos, vamos, ámame por el dinero /Vamos,vamos, escucha al dinero hablar /Vamos, vamos, ámame por el dinero /Vamos, vamos, escucha al dinero hablar /Una criada francesa, cheff extranjero /Una casa grande con una cama king size /Has tenido suficiente, los envías hacia fuera /El dólar sube – baja, debes comprar la libra /Te piden a ti /Las miradas están sobre mi /Entonces que haces /Esta garantizado /Hey pequeña nena, rompes las leyes /Estafas, repartes, nos robas todos /Vamos, vamos, ámame por el dinero /Vamos, vamos, escucha al dinero hablar /Vamos, vamos, ámame por el dinero /Vamos, vamos, escucha al dinero hablar /El dinero habla, si, si /El dinero habla, B.S. camina /El dinero habla, vamos, vamos /Vamos, vamos, ámame por el dinero /Vamos, vamos, escucha al dinero hablar /Vamos, vamos, ámame por el dinero /Vamos, vamos, escucha al dinero hablar /El dinero habla, el dinero habla, habla, habla /Escúchalo hablar /Si, si, si el dinero habla

No hay comentarios: