martes, 3 de febrero de 2009

My father's eyes - Eric Clapton



My father's eyes

I have seen it, I have seen it in my father's eyes,/I have seen it, I have seen it in my father's eyes,/I have heard it, I have heard it in my father's voice,/It's been a hard life, a hard fight, /and all of the things that he wanted /Are in his hand, /but silver would not betray what's written in the sand, /And a wall will not keep his people from the Promised Land; /And I will never believe that the same thing could happen to me, /And I will never believe I'll give up on the dreams that I see /In my father's eyes, my father's eyes; /I will go now, I will go now to my father's house, /I will show him, I will show him that I'm strong enough,/And there's a bright light, a great light that's shining around him /For now he has found a son, who will give to the world /The work he has begun, who will open the door to reveal /The chosen one; /And I will never believe that the same thing could happen to me,/And I will never believe I'll give up on the dreams that I see /In my father's eyes; /In my father's eyes, in my father's eyes; /And I will never believe that the same thing is happening to me,/And I will never believe I'll give up on the dreams that I see /In my father's eyes, in my father's eyes, my father's eyes; /I have seen it, I have seen it in my father's eyes.

Los ojos de mi padre

Lo he visto, lo he visto en los ojos de mi padre,/Lo he visto, lo he visto en los ojos de mi padre,/lo he oído, lo he oído en lo voz de mi padre,/ha sido una vida difícil, una dura lucha, / y todas las cosas que el deseó /están en su mano, /pero la plata no puede revelar lo escrito en la arena,/y un muro no puede mantener su gente desde la Tierra Prometida, /y nunca creeré que la misma cosa pudiera sucederme a mi, /y nunca creeré que me rendiré a los sueños que yo ví /en los ojos de mi padre, en los ojos de mi padre,/debo ir ahora, debo ir ahora a la casa de mi padre,/le mostraré, le mostraré que soy lo suficientemente fuerte, /y hay una brillante luz, una gran luz que brilla alrededor de él / porque ahora el encontró un hijo, que daría a el mundo /el trabajo que él comenzó, quien abrirá la puerta para revelar /el elegido, /y nunca creeré que la misma cosa pudiera sucederme a mi, /y nunca creeré que me rendiré a los sueños que yo vi /en los ojos de mi padre, /en los ojos de mi padre, en los ojos de mi padre,/y nunca creeré que la misma cosa pudiera sucederme a mi, /y nunca creeré que me rendiré a los sueños que yo vi /en los ojos de mi padre, en los ojos de mi padre,/Lo he visto, lo he visto en los ojos de mi padre

No hay comentarios: